CHOMIK M.Świezy spółka jawna udostępnia kilka form dostawy zamówień:

    firmą kurierską DPD lub DB Schenker.
    powszechnym dostawcą usług pocztowych Poczta Polska S.A.
    systemem Paczkomaty 24 - przesyłki realizuje InPost Sp. z o.o.
    odbiór osobisty w siedzibie firmy.

Cennik doręczeń (ceny zawierają VAT 23% i uwzględniają koszty pakowania):

    Przesyłka kurierska (zamówienie opłacone)- 17zł do 5kg, 18zł do 10kg, 19zł do 20kg, 20zł do 30kg. (przesyłka ubezpieczona do 6000zł).
    Przesyłka kurierska pobraniowa (zamówienie opłacane u kuriera) - 22zł do 5kg, 25zł do 10kg, 26zł do 20kg, 27zł do 30kg. (przesyłka ubezpieczona do 6000zł)
    Przesyłka pocztowa - do 0.5kg - 10zł, 0.5-1kg - 12zł, 1-2kg - 15zł, 2-5kg - 17zł, 5-10kg - 20zł.
    Przesyłka systemem Paczkomaty 24 - 12zł (zamówienie opłacone).

Doręczenia realizowane przez firmę kurierską DPD:

    Doręczenie do 24h od dnia nadania (przesyłka doręczana jest dnia następnego z wyjątkiem dni światecznych i wolnych od pracy).
    Przesyłki standardowo nie są doręczane w dni świąteczne i wolne od pracy chyba że na stronie firmy kurierskiej widnieje inna informacja (takie przypadki zdarzają się gdy występują duże opóźnienia doręczeń, związane z trudnymi warunkami atmosferycznymi lub okresem świątecznym).
    Istnieje możliwość doręczenia przesyłki w sobotę. Usługa ta jest dodatkowo płatna.
    Kurier nie ma obowiązku kontaktować się telefonicznie z odbiorcą przesyłki.
    O nadaniu przesyłki kurierskiej, klient informowany jest wiadomością e-mail z systemu sklepu oraz wiadomością e-mail w ramach usługi.
    Po drugiej nieudanej próbie doręczenia, przesyłka będzie oczekiwać na odbiór przez kupującego w lokalnym oddziale firmy kurierskiej lub najbliższego ParcelShopu. Ponowne jej doręczenie wymaga powiadomienia o takiej konieczności administracji sklepu i wiąże się z dodatkowymi kosztami po stronie odbiorcy.
    W przypadku przesyłek płatnych za pobraniem, należność za zamówienie kupujący przekazuje kurierowi.
    Kurier nie wyda przesyłki bez wcześniejszego uregulowania zapłaty.
    Przesyłki pobraniowe nie są obciążone innymi kosztami niż te zaakceptowane przy składaniu zamówienia, chyba że historia zamówień kupującego, wymusza podwyższenie kosztów przesyłki (np. przy nieodebraniu poprzedniej przesyłki przez kupującego).
    Firma kurierska nie oferuje możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki pobraniowej przed jej zapłatą, nie ma także takiej możliwości przed podpisaniem odbioru przesyłki niepobraniowej.
    Kurier może nie posiadać środków na wydanie reszty więc prosimy o opłacanie przesyłek pobraniowych zgodnie z wartością zamówienia.
    Po nadaniu przesyłki istnieje możliwość zmiany adresu lub terminu dostawy zamówienia poprzez usługę. Zmiana ta jest możliwa poprzez wiadomość e-mail otrzymaną z firmy DPD.
    W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki lub braków które mogły wystąpić w transporcie należy niezwłocznie powiadomić administrację sklepu. Brak zgłoszenia zaistniałego faktu jest równoznaczne z przyznaniem się do uszkodzenia towaru i utratą gwarancji.
    W przypadku podejrzeń że zawartość przesyłki jest uszkodzona, zalecamy wykonanie kilku zdjęć przesyłki i przesłanie ich drogą elektroniczną. Umożliwi to szybszą decyzję ubezpieczyciela co do wypłaty odszkodowania za wyrządzone szkody.
    CHOMIK M.Świeży spółka jawna nie ponosi odpowiedzialności za terminy doręczeń, brak kontaktu kuriera z odbiorcą, uszkodzenia wynikłe w trakcie transportu, nierzetelność kuriera. Od momentu odebrania przesyłki z naszej firmy, całkowitą opiekę sprawuje firma kurierska i do niej należy składać skargi i zażalenia.
    Wszystkie oferowane przez nas towary mogą być wysłane za pośrednictwem firmy kurierskiej.
    W przypadku innych pytań zpraszamy do kontaktu z administracją sklepu.

Doręczenia realizowane przez Pocztę Polską:

    CHOMIK M.Świeży spółka jawna nie posiada zapisów w umowie z operatorem Pocztą Polską, gwarantujących określony czas doręczeń przesyłek.
    Korzystamy z następujących produktów operatora: Przesyłki Poleconej Firmowej, Przesyłki Poleconej Priorytetowej.
    W praktyce przesyłka firmowa polecona doręczana jest w ciągu 3-4dni, przesyłka polecona priorytetowa w ciągu 2-4dni.
    Nie wysyłamy przesyłek pobraniowych Pocztą Polską.
    Przesyłki nie są doręczane w dni świąteczne i wolne od pracy chyba że w danym regionie Poczta Polska doręcza przesyłki w soboty.
    Pocztą Polską nie wysyłamy: radiostacji w tym stacjonarnych, ręcznych i przewoźnych, anten, stacji multimedialnych oraz innych towarów o wartości wyższej niż 500zł.
    Po każdej nieudanej próbie doręczenia, pracownik Poczty Polskiej powinień pozostawić zawiadomienie/awizo, zawierające informację gdzie można odebrać przesyłkę.
    Po drugiej nieudanej próbie doręczenia, przesyłka będzie oczekiwać na odbiór przez kupującego w lokalnym oddziale Poczty Polskiej wskazanym na pozostawionym zawiadomieniu/awizie.
    Po 14 dniach przesyłka zostanie zwrócona do naszego sklepu.
    Po nadaniu przesyłki nie ma możliwości zmiany adresu doręczenia.
    W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki lub braków które mogły wystąpić w transporcie  należy niezwłocznie powiadomić administrację sklepu. Brak zgłoszenia zaistniałego faktu jest równoznaczne z przyznaniem się do uszkodzenia towaru i utratą gwarancji.
    W przypadku podejrzeń że zawartośc przesyłki jest uszkodzona, zalecamy wykonanie kilku zdjęć przesyłki i przesłanie ich drogą elektroniczną. Umożliwi to szybszą decyzję ubezpieczyciela co do wypłaty odszkodowania za wyrządzone szkody.
    CHOMIK M.Świeży spółka jawna nie ponosi odpowiedzialności za terminy doręczeń, uszkodzenia wynikłe w trakcie transportu, nierzetelność doręczyciela. Od momentu odebrania przesyłki z naszej firmy, całkowitą opiekę sprawuje Poczta Polska i do niej należy składać skargi i zażalenia.
    W przypadku innych pytań zpraszamy do kontaktu z administracją sklepu.

Doręczenia realizowane przez system Paczkomaty 24:

    Właścicielem i operatorem systemu Paczkomaty 24 jest InPost Sp. z o.o.
    Warunkiem doręczenia przesyłki do wskazanego paczkomaty jest podanie: adresu e-mail, numeru telefonu komórkowego, 6-znakowego kodu paczkomatu docelowego (np: ABC123).
    Brak podania aktualnych i prawdziwych danych uniemożliwi odebranie przesyłki lub nawet jej nadanie.
    Systemem Paczkomaty 24 nie wysyłamy: basenów, serwisów, dużej porcelany itp 
    Przesyłka jest nadawana przez pracownika naszego sklepu bezpośrednio w paczkomacie nadającym.
    Odbiorca powinien zostać poinformowany przez system Paczkomaty 24 o nowej przesyłce nadanej do wskazanego paczkomatu. Powiadomienie zostanie wysłane w formie wiadomości e-mail i wiadomości SMS na dane podane przez kupującego w zamówieniu.
    Średni czas doręczenia przesyłki do wybranego paczkomatu wynosi 2-3dni od momentu nadania przesyłki w paczkomacie nadającym.
    System Paczkomaty 24 umożliwia odebranie przesyłki pobraniowej tylko w wybranych paczkomatach. Lista takich paczkomatów znajduje się na stronie www.paczkomaty.pl
    Odbiorca ma 72h (3 dni) na odebranie przesyłki z wybranego przez siebie paczkomatu. Po tym czasie przesyłka będzie czekała w oddziale InPost. Odbiorca zostanie powiadomiony o tym fakcie mailem oraz SMSem. Otrzyma także adres pod któym będzie czekać na niego przesyłka.
    Po 14 dniach przesyłka zostanie zwrócona do naszego sklepu.
    Po nadaniu przesyłki nie ma możliwości zmiany paczkomatu odbiorcy.
    W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki lub braków które mogły wystąpić w transporcie  należy niezwłocznie powiadomić administrację sklepu. Brak zgłoszenia zaistniałego faktu jest równoznaczne z przyznaniem się do uszkodzenia towaru i utratą gwarancji.
    W przypadku podejrzeń że zawartość przesyłki jest uszkodzona, zalecamy wykonanie kilku zdjęć przesyłki i przesłanie ich drogą elektroniczną. Umożliwi to szybszą decyzję ubezpieczyciela co do wypłaty odszkodowania za wyrządzone szkody.
    CHOMIK M.ŚWIEŻY spółka jawna nie ponosi odpowiedzialności za terminy doręczeń, brak informacji o nadaniu i odbiorze z systemu, uszkodzenia wynikłe w trakcie transportu. Od momentu odebrania przesyłki z naszej firmy, całkowitą opiekę sprawuje operator systemu Paczkomaty 24 i do niego należy składać skargi i zażalenia.
    W przypadku innych pytań zapraszamy do kontaktu z administracją sklepu.

Odbiór osobisty:

    Wymagane jest telefoniczne ustalenia terminu odbioru z administracją sklepu.
    Towar przygotowywany jest do odbioru zgodnie z zamówieniem.
    Nie ma możliwości zmiany formy dokumentu zakupu, wprowadzenia poprawek wynikających z błędnie podanych informacji, w dniu odbioru towaru.
    W przypadku innych pytań zapraszamy do kontaktu z administracją sklepu.